Zoekmachine optimalisatie en SEO

SEO voor je website

Search Engine Optimization / SEO is gewoon een manier om uw bedrijf te promoten over het hele internet met een verscheidenheid van benaderingen. Op dit moment is het enige dat echt anders en uniek is dat u de zoekmachines niet betaalt voor de rankings (zoals u zou doen door Pay per Click reclame te kopen). U kunt een lage advertentiekosten (die niet te veel kosten) en u bent degene die kan de wijzigingen aan te brengen op een site en meestal maken het gratis! Dus er zijn in principe drie dingen die je kunt doen dat uiteindelijk zal verhogen uw rankings in de zoekmachines:

1) U moet kiezen voor een trefwoord rijke domeinnaam, zodat wanneer iemand typt iets als koop mijn water fles … het is prettyjpgthis een geweldige domeinnaam. Echter, als je rijk bent aan trefwoorden in de naam van uw site zal er een feitelijk probleem, omdat het concept is om eigenlijk ervoor te zorgen dat u zich richt op zoekwoorden die je daadwerkelijk kunt rang in.

2) U moet begrijpen hoe u de inhoud van uw webpagina’s moet structureren omdat de feitelijke manier waarop uw site kan worden geïndexeerd door de zoekmachines van fundamenteel belang is. Dan heb je een hoog profiel zoekmachine optimalisatie / SEO soort site die een goede hoeveelheid verkeer zal krijgen. Aandacht besteden aan zaken als het begrijpen van je metatags, het werken met afbeeldingen, het in en uit het navigatiemenu om er maar een paar te noemen en om je site consistent te maken is zeker heel belangrijk. Ook de inhoud van uw site zal sterk verbeteren wanneer u CSS gebruikt, omdat de manier waarop de code in CSS wordt ‘gecodeerd’ zeer belangrijk kan zijn voor de indexering van uw site. Hoe interessanter en boeiender de inhoud van uw site is, hoe groter de kans dat u uw markt daadwerkelijk kunt domineren (vooral met Google AdWords en sociale media), dus het is zeker een goed idee om ervoor te zorgen dat u de site zo interessant mogelijk maakt.

3) Dit is waarschijnlijk het belangrijkste punt, omdat het een combinatie is van de vorige twee. Om er zeker van te zijn dat uw site de ‘juiste dingen’ heeft (de juiste keyword dichtheid, en de juiste woorden/zinnen op de pagina) dan moet u daadwerkelijk uw keyword onderzoek doen en weten welke woorden u zou moeten zoeken. Dit is uiterst belangrijk voor Google AdWords en vooral voor SEO (SEO staat voor Search Engine Optimizer). Een van de beste manieren om goede trefwoorden te vinden is gewoon gebruik te maken van een gratis tool op het internet om u te helpen (Google’s Keyword Tool). De tool zal u toelaten om enkele echt winstgevende sleutelwoorden te vinden, en het zal u ook vertellen of deze sleutelwoorden echt zijn of niet. Voor meer informatie over het zoeken van de juiste trefwoorden, stel ik voor dat u een trefwoord onderzoek programma download voor Firefox. Deze mobiele compatibele tool zal u helpen uw site te optimaliseren op trefwoord niveau. Ik beveel deze tool ten zeerste aan omdat het u zal helpen de trefwoorden uit te sluiten die het meest geschikt zijn voor AdWords maar niet voor SEO (SEO betekent dat u zult proberen een site te rangschikken in Google AdWords maar uw site zal geen enkele SE positie hebben).

Uw site beschermen tegen futureolescents is niet te doen. Als u dat volgende niveau wilt bereiken zult u veel werk moeten steken in zoekmachine optimalisatie / SEO en uiteindelijk zult u een site hebben die inderdaad betere time-bees zal zijn dan uw concurrenten.